_____ר___ראשי____|___מי אני____|__פרטים על שיטות הטיפול___|___ליצירת קשר ומחירון_

דיקור סיני

דיקור סיני היא אחת מהשיטות המוצלחות ברפואה משלימה שמאפשרות טיפול יעיל למגוון בעיות כמו כאבים כרוניים ומה שחשוב ביותר השפעה על המערכות הפנימיות שלנו. 
איבחון מקצועי וטיפול בזמן הנכון מאפשר למנוע מחלות ולתת לגוף אפשרות לתקן משהו בתפקודים לבד בלי טיפול תרופתי. יש מקרים בהם זה עובד טוב גם במקביל עם כדורים ועוזר להקטין תופעות לווי וגם לעשות טיפול יותר יעיל. מערכת עיכול, הורמונים, מאגרי האנרגיה, לחץ דם - על זה ניתן להשפיע בעזרת דקירה של צירוף נקודות שמותאם אישי לכל מטופל. אני צברתי הרבה נסיון והצלחה בטיפול בבעיות גב ומפרקים, טיפול במיגרנות וכאבי ראש, טיפול תומך בהפריה IVF, טיפול בבעיות מחזור אצל נשים, טיפול בבעיות עיכול והשמנת יתר ועוד.
הטיפול מתאים גם לנשים בהריון בכל שבוע.
אני לא מטפל עם מחטים בילדים. ניתן לקבל הנחה בסגירת סדרת טיפולים מראש.
יש לציין שטיפול או שניים יכולים להקל על כאבים אקוטיים למשל אבל כדי באמת לטפל בבעיה כרונית צריך סדרה של 10-15 טיפולים פעם בשבוע.

זן שיאצו

זאת שיטה יפנית של טיפול במגע שמתבססת על רפואה סינית עתיקה. השיטה מתמקדת בתפקוד האנרגטי של הגוף. השפעה על נקודות דיקור היא בלחיצות של אצבעות אבל הטיפול מתמקד לא רק בנקודות, אלה גם בכל שטח הגוף. בשיאצו משתמשים בחיצה באצבעות, בכף היד ובמרפקים. מטופל נשאר עם הבגדים ושוכב או יושב על הכיסא. שיאצו הוא טיפול תומך ומרגיע והתנועות מזכירות מסאג' פחות אינטנסיבי.
הטיפול תומך באבחון של מערכת האנרגטית ועל הרגשה כללית של מטופל. שיאצו מרפא כל מגוון מחלות. לאחר סידרה של טיפולים התוצאה היא פתרון של שורש הבעיה או, במקרים כרוניים, הקלה על הסימפטומים ותמיכה בטיפול רפואי קונוונציונאלי שהמטופל מקבל. שיאצו גם משפר הרגשה כללית בגוף, משפר גמישות, עוזר בכאבים ראומאטיים ופותר את כאבי גב. תדירות הטיפול הינה פעם בשבוע, במקרים דחופים יותר - פעמיים-שלוש בשבוע. הטיפול מתאים לכל הגילאים.

פרחי באך



תמציות של פרחי באך מיוצרות באנגליה בתהליך טבעי מסוגים שונים של פרחים והטיפול בהן מבוסס על עקרונות השפעה עדינה של צמחים אל תפקודים פסיכוסומאטיים ומצבי רוח שונים אצל המטופל.
תמציות פרחי באך, מחזקות את כוח הריפוי העצמי של הגוף ומאזנות את עולם הרגשות שלנו. שיפור במצב הנפשי בעזרת פרחי באך גורם גם לריפוי הגוף.
לאחר האבחון מקבל המטופל תערובת של תמציות המותאמות לו אישית לפי מצבו הרגשי העכשווי. המטופל לוקח עם טפטפת כמה טיפות במשך היום. לאחר כשלושה שבועות כשבקבוק הטיפולי נגמר ניתן לעשות שוב אבחון ובחירת תמציות מחדש. ההשפעה של התמציות רכה והדרגתית, ללא תופעות לוואי.
.

עיסוי רפואי

קבלת עיסוי באופן קבוע תורם לבריאות ולאיזון מערכות הגוף בדרכים רבות, כגון שיפור זרימת הדם וייעול פעולת מערכת הלימפה, מניעת הסתיידות שרירים, שחרור שרירים תפוסים ומפרקים מסוידים היוצרים כאבים ומוגבלויות בטווח תנועה, זירוז ההחלמה לאחר ניתוחים אסתטיים, נכויות, שיתוקים וכדומה. עיסוי מקל על ההתמודדות עם מחלות כרוניות פיזיולוגיות, וכן נותן מענה למגוון תסמינים הנובעים ממקור נפשי, כמו מתחים, מיגרנות, פיברומיאלגיה, כאבים בלתי מוסברים ועייפות.
בטיפול חד פעמי עיסוי נותן שחרור מדהים ומגביר טונוס כללי. זאת תמיד מתנה טובה שאתם יכולים לתת לעצמכם.

.
תרגילים מפיזיוטראפיה יפנית וצ'י קונג רפואי

בעזרת תרגילי ריפוי פשוטים בשילוב של הרפיה ונשימה מודעת ניתן לשפר את ההרגשה הכללית, לפתור בעיות נשימה, להזן לחץ דם וזרימת נוזלי גוף.
התרגילים משלבים תנועות רכות, מתיחות קלות ונשימות. ניתן להתאים תרגילים בהתאמה אישית לפי אבחון, וכך לכוון אותם לאיזון של מערכת המרדיאנים. השיטה עוזרת להתחדשות אנרגיה דרך הנשימה וגם גורמת לשחרור מתח, שיפור שליטה בגוף, גמישות ויציבה.
המטופל מבצע את התרגילים בצורה יומיומית ובמפגש של פעם בשבוע ניתן לבצעה את התרגילים יחד עם המדריך כדי לשפר, לתקן או לשלב תרגילים חדשים. פשטות של השיטה עושה אותה מתאימה לכל הגילאים.