_____ר___ראשי____|___מי אני____|__פרטים על שיטות הטיפול___|___ליצירת קשר ומחירון_



____
משנת 2003 ועד היום אני מטפל בקליניקה שלי או בבית המטופל במסגרת פרטית ועובד כמטפל בקופת חולים "כללית". הגישה הייחודית שלי לאיזון אנרגטי של מטופל כוללת טכניקות אבחון שונות ואפשרות שילוב של דיקור, טיפול במגע עם פרחי באך ותרגילי תנועה קלים. ההתמחות במדיטציה דינאמית מאפשרת ריפוי של תסביכים רגשיים ופתיחות לחיים טובים יותר. בתחילת כל טיפול, אני מבצע אבחון אנרגטי אשר קובע את אופי הטיפול. המטופל יכול לקבל סדרת תרגילים המותאמים לו אישית לתרגול עצמאי בבית, ובכך להגביר את אפקט הטיפול לטווח ארוך יותר.
העיסוק שלי ברפואה משלימה התחיל בסקרנות בטבע של בני אדם, בתפקוד של מערכות שונות בגוף ובעולם הרגשי.

 

משנת 1999 במשך 6 שנים תרגלתי טכניקות התבוננות בודהיסטיות (ויפאסנה), תגילי ריפוי עצמי צ'י קונג ואומנות לחימה טאי צ'י, אשר הביאו אותי להבנה רחבה על איזון ובריאות בחיינו.
במטרה להעמיק ולהרחיב ידע בתחום, משנת
2003 למדתי שנתיים רפואה יפנית במכללת "רידמן" ובהמשך הצטרפתי כאסיסטנט למורה עמי ציבין. בשלב יותר מאוחר במשך שנתיים הנחתי שיעורי תרגול שיאצו ב"רידמן". למדתי גם קורס דיקור סיני במכללת וינגייט והיום אני מטפל עם דיקור בהרבה בעיות בין אם פיזיות, מערכתיות או נפשיות.

במשך עבודתי עם מטופלים הבנתי שקיים קשר הדוק בין מצבו הנפשי של האדם למצבו הפיזי והמשכתי ללמוד תמציות פרחי באך במכללת "רידמן" שמפטלים באיזון רגשי ובעיות פסיכוסומטיות.
הניסיון שלי בעבודה עם אנשים הביא אותי להבנה שאחד המכשולים הנפוצים בדרך לחיים בריאים הוא לחץ נפשי או פיזי. לשחרור מתחים בגוף יש משקל רב בתהליך ריפוי של האדם, לכן למדתי גם עיסוי בשמנים במכללת "תמורות".


בהמשך הדרך סיימתי בשנת 2014 קורס של דיקור סיני במכללת "וינגייט".

צברתי הרבה נסיון של טיפול באנשים שונים ובבעיות שונות ועדיין כל מקרה הוא חדש, מעניין ותמיד נותן הזדמנות ללמוד עוד משהו חדש ולעזור במידה רבה לשיפור רמת החיים אצל כל אדם שמגיע לטיפול אצלי.