_____ר___ראשי____|___מי אני____|__פרטים על שיטות הטיפול___|___ליצירת קשר ומחירון_

איך להשתחרר מלחצים יומיומיים של העולם המודרני? הרופאים לא מצליחים להקל על כאבי הגב שלך? יותר מדי כדורים וכאבי ראש עדיין לא עוזבים? לחץ? תקופת מעבר קשה? עייפות מתמדת? תשובות לשאלות כאלה נמצאות בידי רפואה משלימה. היא ניגשת באופן שלם יותר לבריאות האדם.
ברוכים הבאים!  
אני מטפל בכיר במגוון טכניקות של רפואה משלימה ועובד בקופות חולים כללית וגם במסגרת קליניקה פרטית עד בית הלקוח. אתר זה יעזור לך לבחור טיפול מתאים ולקבל יעוץ והכוונה לחיים בריאים יותר. אני מטפל בך ולא בסימפטומים שלך. הרי כל אחד מאיתנו הוא אחד ויחיד ומורכב לא רק מאיברים הפיזים, אלא גם ממחשבות ומרגשות אשר מהווים חלק בלתי נפרד מהחיות שלנו. 
שיטות בהן אני משתמש : דיקור, שיאצו, תרגילי צ'י קונג והתעמלות סינית לריפוי עצמי, תמציות פרחי באך, עיסוי בשמנים.............יותר פרטים על שיטות הריפוי
שיטות שונות של ריפוי עצמי ורפואה משלימה עוזרות לשמור על בריאות טובה, מחזקות את מערכת חיסונית, מונעות מחלות שונות ועוזרות בריפוי אלו שכבר קיימות. רפואה משלימה תומכת בטיפול של רפואה רגילה ומשלימה את הגישה שלה.__________
אני מזמין להתנסות בטיפול אצלי ולקבל איבחון של רפואה סינית לפי חמשת אלמנטים. תרגילי דיוואין הילינג וצ'י קונג, המותאמים באופן אישי, יחזקו את בריאותכם. תמציות פרחי באך יורידו את רמת הלחץ וישפרו את מצבכם הרגשי. טיפול אחד של שיאצו או עיסוי קלאסי יפנק וירגע. סדרת מפגשים תשפר משמעותית את מצבכם הפיזי ונפשי ותתמוך בטיפול רפואי קונוונציונאלי. למדתי והתנסתי בחיי בהרבה שיטות שונות ואני משתמש בהן ובשמחה חולק את הניסון והידע שלי עם אחרים. אני אוהב לעזור לאנשים להרגיש בריאים, שמחים ומאושרים. אני אלווה אותכם בדרך לעצמכם, אעזור לגלות את העוצמה הטבעית ולממש את הפוטנציאל האישי.

............................................................................